Friday

SPiRiT oF NeWyEaR's EvE !! - Table settings

L'eSpRiT dE lA fÊtE dU nOuVeL aN !! - Les belles tables

 

Noël est déjà fini (un peu triste toujours, non?) et heureusement nous avons encore la belle fête de la fin d'année avant nous. Pour le passage vers l'année 2017 chez moi, nous recevrons de la famille et je vais donc tenter de faire une jolie table pour l'occasion. Pas facile car nous sommes revenus de nos vacances aux Caraïbes hier soir tard et donc je vais devoir préparer le tout en assez peu de temps (ils restent évidemment dormir alors faut faire aussi les lits, le petit-déj, etc.)...


Pour me faire inspirer pour ma table, je partage avec vous les images que j'avais mises de côté avant de partir en vacances.



Christmas is already over (always a little sad, isn't it?) and fortunately we still have the great happening of Newyears' eve ahead. For this 'passage' into the Newyear 2017, at home we're having over some family and so, I will try to create a nice-looking table setting for the occasion. This is not so easy seeing as we just came back from our trip to the Caribbean late last night and so I will have to prepare the whole thing in quite a short time (they're staying over obviously, so the making of the beds, breakfast, etc )...

To get inspired for my table setting, I share with you the images I had collected to this event before leaving for our trip.

 

via Faflodine Tumblr

Couleur Locale

via La Maison d'AnnaG

via La Maison d'AnnaG

via My Lovely Thing

via Pure Wow

via Sterrenhoudt
  
Je vous souhaite un très bon réveillon à vous tous et un début de 2017 doux, paisible et plein de projets pour la nouvelle année!!

I wish you all a great Newyear's eve and a beginning of 2017 that is easy, peaceful and full of projects for the new year !!




Pour voir plus d'Interior Crisp / See more of Interior Crisp:
Facebook     Pinterest     Instagram     Houzz

No comments: