Wednesday

Simple meets DIY - a clothes rack




I so like this DIY, mostly because it's simple and do-able. 
I like the do-it-yourselves that are easy and not too long to make. This is a great example.
All you need is some copper piping, containers and concrete.
I'd love to make this for my daughter's room, that we're currently working on. I'm not sure though she'll go for it ... I'll let you know!

J'aime tant ce DIY, surtout parce que c'est simple et tellement faisable.
J'aime les bricolages qui sont faciles et pas trop long à faire. Là c'est un très bon exemple.
Tout ce qu'il faut c'est des tuyaux en cuivre, des bacs et du béton.
J'aimerais beaucoup faire ça pour la chambre de ma fille, dans laquelle on travaille en ce moment. Je ne suis néanmoins pas sûre que c'est son truc ... Je vous dirai!







No comments: